Строки повернення і обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв’язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (099) 217-09-80 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме:
– відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо,
– збережена та не пошкоджена товарна упаковка,
– збережені всі ярлики та заводське маркування,
– збережені споживчі якості товару,
– повна комплектація,
– відсутні будь-які механічні пошкодження,
– відсутні сліди користування.
Повернення відбувається службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця.
Повернення коштів відбувається протягом трьох дніз з моменту отримання повернення продавцем.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.